۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

آغاز دوره پارینه سنگی دوم ...



به لطف خدا همه مشکلات کشور حل شد . اول از همه که پشت گوشهایمان مخملی شده به پای صندوق های رای رفتیم و فکر کردیم خیلی مهم تشریف داریم بعد هم که رای هامان را نشمردند مدتی دست در دست باراک اوباماو بنیامین نتانیاهو داده و با جهل خویش مقادیری سطل زباله را به آتش کشیدیم که به لطف عمو قالیباف همه سطل های سوخته زود جمع شد و ما هم از برخورد نرم برادران شرمنده شده دست از شلاشت برداشته به راه راست بازگشتیم حالا همه چی آرومه به جز یک چیز مهم ... بله حجاب .

این مسئله هم انشالله به زودی توسط برادران و خواهران کوماندو حل می شود که خود بی حجابی عامل بلایای طبیعی و غیر طبیعی از جمله زلزله یا حتی خدایی نکرده انفجار ناگهانی یک جایی است .
اگر مروری به اخبار رسانه های ناراحتی چون فارس بی اندازید این روزها هیچ ملالی نیست جز چادر نپوشیدن بنده و شما حالا زیر چادر هر غلطی که دلتان خواست بفرمایید که انشالله موردی ندارد البته مشکل گویا این بار چادر تنها نیست و آستین های کوتاه و مدل موهای آقایان نیز در این طرح اصلاح خواهد شد .
هر چند عوامل فتنه اصرار دارند که مشکلات جامعه امروز بیکاری و بی پولی و فساد دستگاه های اداری و دولت است اما ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم و برای حل بحران های موجود در خیابان چادر سرکرده در منزل هایمان ... یک انسان اهل دلی می گفت با پیروزی انقلاب خیلی هم اوضاع ما تغییر نکرد قبل از انقلاب در خانه نماز می خواندیم در کافه های خیابان شراب نوش می کردیم . حالا در خانه شراب نوش می کنیم در خیابان نماز می خوانیم .
این روزها یاد کتاب « هزاران خورشید تابان » نوشته خالد حسینی افتاده ام و وضعیت زنان افغان در دوران حکومت طالبان دورانی که آن را دوره جهل و ستم بر مردم افغان می نامیدند ...

۴ نظر:

دست خیال گفت...

اون عکس که متعلق به دوره پارینه سنگی اوله.در این دوره کلا چشمها هم پوشیده خواهد شد.

جواد وکیلی گفت...

یادآن نوجوان اسیر ایرانی به خیر که جلوی دوربین به بجای گریه گفت
ای زن ازفاطمه به توچنین خطاب است
زیبنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
آنهایی که می خواستند انقلاب مخملی کنند خیلی وقت بود که پشت گوششان مخملی شده بود.
اردتمند
کودتاچی

سحر بیاتی گفت...

جناب وکیلی در پست مفصلی از مخمل گوش های شما و مزاحمت تلفنی تان هم می نویسم تا بر دوست و آشنا آشکار شود حجاب یعنی فقط چادر و یک من ریش اما هر کس با داشتن این دو خصوصیات می تواند مثل گاو وارد حریم خصوصی دیگران بشود همین .

م.ب. گفت...

نمیدونم چی شده که این حجاب انقدر توی این دین ربانی مهم شده!
اگه این انقدر مهمه، پس اون چیزایی که انقدر تر مهمن چرا فراموش شدن؟!

دینداری ما ها (نه فقط در این نظام مقدس، بلکه در قرون گذشته هم) مثل هیکلی است که فقط گوشش رشد کرده باشه و بقیش تحلیل رفته باشه.

سیگار داری یه پک بزنیم؟ ;-)